Produkter

Selvfølgelig! Du skal blot udfylde denne formular, og din anmodning vil blive sendt til vores indkøbsteam til overvejelse. Hvis nok mennesker udtrykker en interesse, kan du begynde at se dette produkt tilgængeligt til at handle på vores virtuelle hylder.

På en specifik produktside skal du blot klikke på knappen 'Tilføj til indkøbskurv' på vores hjemmeside for at tilføje den tilsvarende vare til din virtuelle indkøbskurv, du kan redigere beløbet ved at tilføje nummeret i mængdeboksen.

Der er en række måder, du kan søge efter produkter på:

1. Efter kategori. Alle de produkter, vi lagerfører, er grupperet i kategorier. Hvis du vælger 'Gennemse butik' øverst på siden, vises flere nye faner under den, som hver repræsenterer en anden gruppe af produkter. Hvis du holder markøren over hver ny fane, vil du kunne se produkter grupperet under den kategori. Når du har klikket på den kategori, du leder efter, kan du bruge 'Gennemse'-boksen i højre side for at se specifikke gange i den kategori.

2. Produktsøgning. Du finder et søgefelt i øverste højre hjørne af siden (det er den med det lille forstørrelsesglas symbol). Så hvis du leder efter et bestemt produkt, skal du blot skrive navnet på varen i produktsøgefeltet og klikke på den røde 'Søg'-knap.

På grund af udbredt mangel på arbejdskraft og forsyningskædeudfordringer, beklager vi, at nogle kunder i øjeblikket støder på varer, der er udsolgt. Virksomheder over hele landet bliver påvirket af disse problemer, så vi arbejder hårdt på at genoprette normale lagerniveauer, så snart vi kan.

Du kan klikke på 'Livsstil' på menulinjen, hvilket gør det endnu nemmere at søge efter økologiske, vegetariske eller 'fri for' dagligvarer. De fleste af vores produkter kommer også med "bagsiden af ​​pakken", som giver dig en lille smule ekstra information om et bestemt produkt. Du skal blot klikke på produktnavnet eller billedet i gangen for at få adgang til produktsiden og få disse oplysninger. Du kan finde et særligt logo for en række livsstils- eller sundhedscertificeringer på produktsiden; klik på den for at få en samling af dens repræsentationer.

For endnu mere bekvemmelighed kan du vælge "Livsstil" fra menulinjen for at udforske efter økologiske, vegetariske eller "fri for" fødevarer.

Mere information kan findes på regeringens fødevaremærkningssider. Ikke alle produkter kræver en "sidste brugsdato" eller en udløbsdato. For at hjælpe os med at meddele vores leverandør, hvis dine varer skulle have haft en sidste anvendelsesdato, bedes du tage et billede og maile det til info@asianfoodsupply.dk.

Leverancer

Vores leveringsomkostninger varierer fra 0 DKK til 82 DKK afhængig af din ordreværdi og pakkens vægt.

Efter at have modtaget din ordrebekræftelse, vil din pakke blive pakket og leveret inden for 2-5 hverdage.

Minimumsforbruget til levering er. En ordre, der er afsluttet, vil være fragtfri.

ASF kan nu levere inden for Danmark og Tyskland

Budservice leveres af Postnord.

Hvis vi bliver opmærksomme på en forsinkelse inden levering, sender vi dig en e-mail for at fortælle dig det.

Kureren vil også forsøge at holde dig opdateret. Hvis der er problemer, bedes du kontakte vores kundeservicemedarbejdere via live chat eller e-mail på info.asianfoodsupply.dk, og de vil gøre deres bedste for at hjælpe dig.

Betaling & gebyrer

Hvis din betaling ikke virker, når du tjekker ud, skal du kontrollere følgende:

- Tjek, at dit kort er opdateret, det lyder måske simpelt, men udløbsdatoen på din betalingsmetode skal være gyldig efter leveringsdagen.

- Hvis betalingen mislykkes før betalingsudbyderens bekræftelsesskærm, vil rydning af dine cookies normalt løse problemet.

- Hvis betalingen mislykkes efter eller under udbyderens bekræftelsesskærm, anbefaler vi, at du kontakter din bank.

Vi accepterer Visa, MasterCard, Maestro kort. Du kan også betale via Shop Pay, Apple Pay, Google Pay, Bancontact og iDEAL

Vi vil debitere dig for din ordre, efter du har modtaget en bekræftelsesmail fra os.

Vi beregner moms baseret på de momspligtige produkter i din ordre, dit leveringsgebyr og eventuelle rabatkuponer, du måtte have brugt. Fordi vi sender til hele verden, er momsen også baseret på det sted og det land, du befinder dig i

Ordre:% s

Når du har gennemført en ordre, sender vi dig en bekræftelses-e-mail med dine ordreoplysninger.

Kan du ikke se e-mailen? Du skal muligvis dobbelttjekke din uønsket mappe. Nogle kunder med deres uønskede filtre aktivt aktiveret modtager muligvis ikke bekræftelsesmails.

Du kan også tjekke sporingslinket, som vi har givet dig via e-mail-faktura efter at have tjekket ud ordren på vores hjemmeside.

Kunder, der allerede har modtaget deres bekræftelsesmail, kan ikke ændre indholdet af deres ordre.

Du kan dog kontakte vores kundeservice, vi redigerer gerne din ordre som du ønsker, forudsat at der ikke er gået 6 timer siden din bekræftelse.

Kontakt os

Du skal blot udfylde denne kontaktformular for at sende en e-mail til vores team. Vi forsøger at svare på alle e-mails inden for 24 timer, men hvis dit spørgsmål haster eller har at gøre med en levering, der kommer inden for de næste 24 timer, anbefaler vi, at du ringer eller bruger vores chatfunktion for at få et hurtigere svar.

Chat er den hurtigste måde at kontakte os på, hvis du har et presserende spørgsmål. Klik på den røde "Chat"-knap på din sides højre side for at starte en samtale.

Ring til os på +45 9383 986 for at tale med en af ​​vores konsulenter over telefonen. Vores linjer er åbne 6 dage om ugen (fra mandag til Sartuday).

Returnering og tilbagebetaling

Selvom det altid er vores mål at levere varer, som vores kunder vil elske, er vi glade for at hjælpe dig, hvis du har brug for at returnere en vare.

Sørg for at tage et billede, der tydeligt viser den vare, du ønsker at returnere, før du sender os en e-mail direkte med billedet vedhæftet. Vi fører dig gennem proceduren derfra. Eller du kan læse flere detaljer om retur- og refusionspolitikken her

Medmindre der er noget galt med varen, kan vi desværre ikke tilbyde refusion for letfordærvelige varer, som du skifter mening om efter din levering.

Feedback er afgørende for os, da vi altid søger efter måder at gøre vores tjenester bedre på. Hvis du har kommentarer til beskadigede varer, så e-mail os på info@asianfoodsupply.dk.

Uanset hvilken begrundelse du giver for at ønske en refusion, modtager vi altid input om eventuelle produktproblemer og tager det i betragtning, når vi foretager fremtidige fremskridt.

Kunde support

+45 9383 9868

Send en besked

info@asianfooduspply.dk